Regulamin

REGULAMIN PORTALU „WIEDZA”SHENZEN INSTITUT 

§ 1 Definicje 

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:  

  1. Portal – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem wiedza.shenzeninstitut.pl;  
  1. Sprzedawca – Monika Szczotka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „SHENZEN INSTITUT Coach Monika Szczotka”,ul. Krasińskiego 42, 59-241 Legnickie Pole, NIP: 6911015564, Regon: 390709006; adres poczty elektronicznej: sklep@shenzeninstitut.pl, numer telefonu: + 48 500 338 167;  
  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca Produkty za pośrednictwem Portalu,  
  1. Zarejestrowany Klient – Klient korzystający z Portalu, który dokonał Rejestracji i założył Konto klienta,  
  1. Rejestracja – jednorazowa czynność dokonywana przez Klienta w ramach Portalu, polegająca na wypełnieniu formularza rejestracyjnego w celu założenia Konta klienta;  
  1. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej poufności (do nieujawniania go jakimkolwiek osobom trzecim). Hasło może być zmienione w ustawieniach Konta. Klientowi może zostać udostępniona możliwość tzw. odzyskania zapomnianego Hasła w sposób określony w ramach Portalu;  
  1. Karta Produktu – specyfikacja konkretnego Produktu dostępnego w Portalu, zawierająca niezbędne informacje o nim, konieczne do zawarcia Umowy. 
  1. Konto Klienta – indywidualny panel Klienta dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu, oznaczony loginem i hasłem, służący do nabywania Produktów za pośrednictwem Portalu, a także uzyskaniu przez Klienta informacji o historii Zamówień, jak również korzystania z dodatkowych funkcjonalności lub usług;  
  1. Konsument – osoba fizyczna nabywająca Produkty w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;  
  1. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca Produkty w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej; w przypadku osoby fizycznej za Przedsiębiorcę uważa się osobę fizyczną nabywającą Produkty w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej;  
  1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy;  
  1. Regulamin – niniejszy dokument, określający prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta oraz warunki składania Zamówień i dokonywania zakupów w Portalu.  
  1. Koszyk – usługa udostępniana przez Sprzedawcę w Portalu, w ramach której widoczne są Produkty dodane przez Klienta do Zamówienia, umożliwiająca złożenie i zmianę Zamówienia, a także wyświetlenie aktualnej wartości Zamówienia;  
  1. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży złożoną Sprzedawcy przez Klienta, składane z wykorzystaniem funkcjonalności Portalu, zawierające informacje niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.  
  1. Produkt – towar (w tym także dostęp do wydarzeń w postaci biletów), usługa oraz treści cyfrowe dostępne w Portalu, dostarczane przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na podstawie Umowy, zawartej z wykorzystaniem funkcjonalności Portalu; 
  1. Promocja – szczególne warunki sprzedaży, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sprzedawcy obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji;   
  1. Przedsprzedaż – Produkt, który w momencie złożenia Zamówienia nie jest dostępny. Przewidywany początek dostępności Przedsprzedaży określony jest każdorazowo na karcie Produktu oznaczonego jako „Przedsprzedaż”.   
  1. Umowa – umowa o dostarczanie treści cyfrowych przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, dotycząca Produktów objętych Zamówieniem, której warunki określa Regulamin;  
  1. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktów za zapłatą ceny;  
  1. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej  
  1. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca konsumentowi na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.  
  1. RODO – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);  
  1. Operator płatności – rozumie się przez to podmiot świadczący usługi płatnicze w ramach Portalu na rzecz jego Klientów. Operatorem płatności jest dostawca usługi płatności online: PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiebiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068.  

§ 2 Postanowienia ogólne 

  1. Portal dostępny pod adresem wiedza.shenzeninstitut.pl, prowadzony jest przez:  

Monikę Szczotkę, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „SHENZEN INSTITUT Coach Monika Szczotka”,ul. Krasińskiego 42, 59-241 Legnickie Pole, NIP: 6911015564, Regon: 390709006; adres poczty elektronicznej: kontakt@shenzeninstitut.pl, numer telefonu: + 48 500 338 167;  

  1. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy.  
  1. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.  
  1. W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawcą Klient może przed złożeniem Zamówienia skorzystać z prawa do negocjacji warunków Umowy. W przypadku rezygnacji przez Klienta z możliwości negocjacji, niniejszy Regulamin stanowi treść zawartej pomiędzy stronami umowy.  
  1. Dostęp do Regulaminu Klient może uzyskać w każdym momencie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie Portalu, a także poprzez zapisanie go w dowolnym formacie na wybranym przez siebie nośniku.  
  1. Produkty oferowane w Portalu są zgodne z umową w rozumieniu art. 43k ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, chyba że w informacji handlowej zostało wskazane inaczej.  
  1. W odniesieniu do Produktów mogą być zastosowanie techniczne środki ich ochrony przez nieuprawnionym użyciem. Produkty cyfrowe mogą być odczytane za pomocą wielu popularnych programów i urządzeń, umożliwiających wyświetlenie plików w formacie DOCX, PDF, MOBI lub EPUB lub innych mających zastosowanie w przypadku Produktów. Szczegółowe informacje o stosowanych technicznych środkach ochrony Produktów, ich funkcjonalności oraz o mających znaczenie kompatybilności i interoperacyjności Produktów znajdują się na kartach Produktów (jeżeli ich dotyczą).  
  1. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Klienta powoduje ponoszenie przez Klienta kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Klienta z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.  
  1. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:  
  1. mediację,  
  1. skorzystanie z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (Platforma ODR).  

§ 3 Konto Klienta 

  1. Klient w celu założenia Konta klienta dokonuje Rejestracji za pomocą formularza, podając dane wymienione w formularzu rejestracji.  
  1. Hasło podawane przy logowaniu do Portalu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego Klienta. Hasło można zmienić w Koncie klienta poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.  
  1. Loginem użytkownika jest podany przy rejestracji adres e-mail Klienta.  
  1. Założenie Konta klienta jest bezpłatne i dobrowolne.  
  1. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.  

§ 4 Zamówienia 

  1. Informacje o Produktach prezentowane w Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy.  
  1. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.  
  1. Klient w celu złożenia Zamówienia rejestruje się za pośrednictwem Konta Klienta.  
  1. W celu złożenia Zamówienia Klient powinien dodać do Koszyka Produkt, który zamierza kupić. Dodanie Produktu do Koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z Koszyka.  
  1. Klient, po zalogowaniu się i po ostatecznym dodaniu Produktów do Koszyka zostaje przekierowany do formularza służącego do składania Zamówień, celem podania metody płatności. Następnie Klient zostaje przekierowany do podsumowania Zamówienia. Złożenie Zamówienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”.  
  1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza przed złożeniem Zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu Zamówienia.  
  1. Naciśnięcie na przycisk „Kupuję i płacę” oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty.  
  1. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia jest każdorazowo podawana na stronie Portalu w trakcie składania Zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Klienta Zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami.  
  1. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na adres poczty elektronicznej (e-mail) powiązany z Kontem klienta wiadomość zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia”. E-mail ten stanowi przyjęcie oferty Klienta. W momencie poinformowania Klienta o przyjęciu złożonej przez niego oferty, następuje zawarcie Umowy między Sprzedawcą a Klientem.  

§ 5 Płatność i cena 

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za Produkt tytułem złożonego Zamówienia w następujący sposób:  
  1. przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,  
  1. płatność online, BLIK lub kartą płatniczą za pośrednictwem Operatora płatności.   
  1. Obsługą płatności elektronicznych zajmuje się Operator płatności. Dokonanie płatności za pośrednictwem Operatora płatności wymaga nawiązania odrębnego stosunku prawnego z Operatorem płatności i zaakceptowania jego regulaminu.  
  1. Ceny podane w Portalu są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich.   
  1. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.  
  1. Promocje obowiązujące w Portalu nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Promocje mogą obejmować ograniczoną liczbę Produktów.  

§ 6 Realizacja Zamówienia 

  1. Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.  
  1. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zawarcia Umowy prześle na adres elektroniczny Klienta wskazany w Zamówieniu Produkt będący przedmiotem Zamówienia lub udostępni Klientowi link do jego pobrania lub uczestnictwa.  
  1. Klient ma prawo korzystać z Produktu wyłącznie na własny użytek, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Klient nie jest uprawniony w szczególności do rozpowszechniania Produktu, jak i jego zwielokrotniania, w innym celu niż dla potrzeb własnego użytku lub zgodnego z prawem korzystania z Produktu, chyba że przepis prawa wyraźnie zezwala na takie działanie. Niedozwolone jest udostępnianie Produktu osobom trzecim.  

§ 7 Odstąpienie od umowy 

  1. Klient będący Konsumentem, który za pośrednictwem Portalu zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 
  1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli spełnianie świadczenia w postaci dostarczania treści cyfrowych rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i Klient przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie otrzymania zgody,  zgodnie z art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.   
  1. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Produktów obejmujących udział w wydarzeniach rozrywkowych, sportowych lub kulturalnych. 
  1. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  
  1. Klient, uprawnienie do odstąpienia od Umowy może zrealizować poprzez wysłanie oświadczenia o odstąpieniu drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.   
  1. Wykonując prawo do odstąpienia od Umowy Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.  
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.  
  1. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.  
  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 
  1. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.  

§ 8 Reklamacje 

  1. Wobec klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej.  
  1. Wobec Klientów będących Konsumentami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową na zasadach określonych w rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.  
  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.  
  1. W przypadku składania reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:   
  1. imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji i dane kontaktowe;  
  1. informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;  
  1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności Produktu z umową;   
  1. żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.  
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.  
  1. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient zostanie ponadto powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraża, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, Sprzedawca wskaże Klientowi podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.  

§ 9 Ochrona Danych Osobowych 

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów określone zostały w „Polityce prywatności”, dostępnej pod adresem: www.wiedza.shenzeninstitut.pl  

§ 10 Świadczenie usług drogą elektroniczną 

  1. Sprzedawca świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Portalu następujące Usługi elektroniczne:  
  1. założenie i prowadzenie Konta klienta w Portalu;  
  1. umożliwienie złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy;  
  1. umożliwienie korzystania z Koszyka;  
  1. Newsletter;  
  1. udostępnianie danych i materiałów, znajdujących się w Portalu, w tym przede wszystkim informacji o Produktach;  
  1. umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w ramach Portalu;  
  1. umożliwienie wystawienia opinii o Produktach.  
  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Sprzedawca świadczy Usługi elektroniczne:  
  • komputer klasy PC, Mac lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie z Portalu;  
  • dostęp do sieci Internet;  
  • dostęp do poczty elektronicznej;  
  • odpowiednie oprogramowanie w postaci przeglądarki internetowej.  
  1. Zakazuje się Klientowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym.   
  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawartą z chwilą założenia przez Klienta Konta klienta, z chwilą zapisania się do usługi Newslettera, a także w momencie rozpoczęcia korzystania z danej funkcjonalności Portalu umożliwiającej skorzystanie z określonej usługi elektronicznej.  
  1. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na założeniu i prowadzeniu Konta Klienta w Portalu, a także polegającej na świadczeniu usługi Newslettera, zostają zawarte na czas nieoznaczony. W zakresie pozostałych usług elektronicznych świadczonych za pośrednictwem Portalu umowa o świadczenie tychże usług zostaje zawarta na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą i poprzez zaprzestanie korzystania przez Klienta z danej usługi elektronicznej i bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.  
  1. Klient może w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny rozwiązać umowę, o której mowa w ust. 4 i 5 poprzez przesłanie stosownego oświadczenia drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy. Klient będący Konsumentem może również od umowy, o której mowa w ust. 4 i 5, odstąpić w terminie 14 bez podawania przyczyny, na zasadach określonych w § 6.  
  1. Klient będący Konsumentem może złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.  
  1. Sprzedawca rozpatrzy reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania, informując Klient niezwłocznie o jej wynikach.  

§ 11 Treści Klientów 

  1. Klient w ramach aktywności w Portalu nie może umieszczać treści naruszających obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, dobre obyczaje obowiązujące w społeczeństwie informacyjnym, a także treści szkodliwych, obraźliwych lub nieprzyzwoitych („Treści niedozwolone”).  
  1. Za Treści niedozwolone, naruszające niniejszy Regulamin, uważa się również treści noszące znamiona czynów nieuczciwej konkurencji, jak również treści mające charakter reklamowy (w tym zawierające linki).  
  1. W sprawach Treści niedozwolonych Sprzedawca wyznacza punkt kontaktowy pod adresem e-mail: kontakt@shenzeninstitut.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.  
  1. Publikowanie jakichkolwiek treści przez Klientów w Portalu odbywa się w sposób automatyczny i bez udziału Sprzedawcy. Sprzedawca nie weryfikuje automatycznie treści publikowanych w Portalu z wykorzystaniem jego funkcjonalności.  
  1. Sprzedawcy przysługuje prawo wglądu do zamieszczonych w Portalu treści. W przypadku powzięcia przez Sprzedawcę informacji, iż dana treść ma charakter bezprawny lub narusza niniejszy Regulamin Sprzedawca podejmie działania zmierzające do ich wyjaśnienia. Jeżeli dana treść naruszać będzie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich lub niniejszy Regulamin, Sprzedawca uprawniony jest do edycji danej treści, zawieszenia emisji danej treści lub jej trwałego usunięcia z Portalu.  
  1. W razie podjęcia działań opisanych w ust. 5, Sprzedawca przekaże niezwłocznie Klientowi uzasadnienie podjętej decyzji drogą mailową. Klientowi przysługuje prawo odwołania od decyzji Sprzedawcy na zasadach opisanych w ust. 11 poniżej.  
  1. Osoba, która uważa daną treść opublikowaną w Portalu za Treść niedozwoloną może przesłać Sprzedawcy drogą mailową zgłoszenie dotyczące tej treści.  
  1. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby, która dokonała zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.  
  1. W celu umożliwienia Sprzedawcy rzetelnego rozpatrzenia zgłoszenia powinno ono zawierać w swej treści dane osoby zgłaszającej (imię i nazwisko, adres korespondencyjny lub e-mail), wyjaśnienie powodów zgłoszenia oraz wskazanie zgłaszanej treści wraz z jej lokalizacją w Portalu. W sytuacji, gdy podane w zgłoszeniu dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca zwraca się, przed rozpatrzeniem zgłoszenia, do osoby, która przesłała zgłoszenie, o jego uzupełnienie.  
  1. Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie w sposób niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Sprzedawca podejmie decyzję co do zgłoszonej treści w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Decyzja Sprzedawcy może polegać na pozostawieniu zgłoszonej treści w Portalu albo na jej całkowitym usunięciu. O podjętej decyzji i jej uzasadnieniu Sprzedawca informuje osobę dokonującą zgłoszenia, a w przypadku usunięcia treści z Portalu, również Klienta, który ją zamieścił (w przypadku gdy Sprzedawca zna jego dane kontaktowe).  
  1. Osoba zgłaszająca treść oraz Klient mogą odwołać się od decyzji Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania jej uzasadnienia, przesyłając Sprzedawcy odwołanie drogą mailową.  Sprzedawca rozpatrzy odwołanie w terminie 14 dni do dnia jego otrzymania, informując wnoszącego odwołanie o jego wynikach.  

§ 12 Postanowienia końcowe 

  1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie Portalu. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.  
  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączenia lub ograniczenia jakichkolwiek praw Konsumentów, przyznanych im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W przypadku ewentualnej, niezamierzonej niezgodności Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i są one stosowane przez Sprzedawcę.  
  1. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.  
  1. Sprzedawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu.  
  1. O dokonanej zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje poprzez zamieszczenie aktualnej wersji Regulaminu w Portalu, a także za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej powiązany z Kontem klienta, na 7 dni przed ich wejściem w życie.  
  1. Klient może nie zaakceptować zmian Regulaminu poprzez żądanie usunięcia Konta klienta w terminie 3 dni od otrzymana powiadomienia o zmianie Regulaminu. W przypadku, gdy Klient nie zażąda usunięcia Konta w terminie określonym w zdaniu poprzednim, przyjmuje się, że Klient zaakceptował zmiany.  
  1. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.  
  1. Wszelkie elementy graficzne Portalu, zastosowane w nim rozwiązania techniczne, elementy kontentu, jak i sposób w jaki elementy graficzne i kontent są przedstawione (układ), jak również oprogramowanie, bazy danych i inne materiały umieszczone w ramach Portalu stanowią przedmiot prawa autorskiego Sprzedawcy i podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.    
  1. W celu korzystania z Portalu Sprzedawca udziela Klientom niewyłącznej, niezbywalnej, nieprzenoszalnej, udzielonej na czas korzystania z Portalu, licencji na korzystanie z Portalu. W ramach udzielonej licencji Klient uprawniony jest wyłącznie do tymczasowego zwielokrotniania Portalu poprzez jego wyświetlanie w przeglądarce internetowej, a także zapisanie plików tymczasowych, w celu korzystania z dostępnych funkcjonalności w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem.   
  1. Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu oraz zostaje poddany jurysdykcji sądów polskich. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w razie braku wyboru prawa.  
  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, po wyczerpaniu drogi reklamacji u Sprzedawcy.   
  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.  
  1. Regulamin wchodzi w życie dnia 26 czerwca 2025 r. 

Załącznik 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy. 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Monika Szczotka  

„SHENZEN INSTITUT Coach Monika Szczotka” 

ul. Krasińskiego 42 

59-241 Legnickie Pole  

Ja/My(*) ………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*): 
 
………………………………………………………………….. 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ………………………………….. 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ……………………………. 

Adres konsumenta(-ów): ……………………………………. 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

……………………………………………. 

Data: ………………………………………. 

* Niepotrzebne skreślić. 

Copyright © 2022 Publigo. Szkolenia napędza platforma Publigo